Cuki apró új villanyautó a Hondától
A nem túl sikeres Honda e után újabb kisméretű elektromos modellel rukkol elő a japán gyártó.
A nem túl sikeres Honda e után újabb kisméretű elektromos modellel rukkol elő a japán gyártó.
Huszonegy gyártót vizsgálva állították fel a rangsort.
Az év első öt hónapjában 59 százalékkal több kötelező biztosítást kötöttek, mint tavaly ilyenkor.
Friss információk láttak napvilágot az általunk már kipróbált BMW iX3-mal kapcsolatban.
Az elektromos autózás fejlődésével ma már nem számít különlegességnek az elektromos áruszállítók használata. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy miért nem helytállóak a villanyhajtású járművekkel kapcsolatos fenntartások – már ebben a szegmensben sem.
A Hyundai Ioniq 6 N a Tesla Model 3 Perforance legújabb kihívójának ígérkezik.
Az állam képviselői azonban ezt nem akarják, ezért beperelik a szövetségi kormányzatot.
Az összkerék-hajtású Opel Grandland Electric AWD nyomatéka meghaladja az 500 Nm-t.
A vadonatúj Leaf villanyautó a Nissan valaha készült legszerényebb légellenállású modellje.
Vadonatúj dizájn, panorámavetítős műszerfal, akár 900 kilométeres hatótáv, brutális töltési sebesség és AI által automatizált töltőfedél. Kipróbáltuk a az első magyar gyártású BMW-t, a bajor gyártónál új fejezetet nyitó Neue Klasse iX3-at.
Kategóriájában nincs gyorsabb a Nordschleifén a Xiaomi SU7 Ultránál.
A középkategóriás szabadidő-autók piacára érkezett Leapmotor C10 a riválisainál olcsóbban kínál tisztán elektromos és hatótávnövelő funkciós elektromos hajtást.
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
Mostantól már nem a BYD kínálja a legolcsóbb elektromos modellt hazánkban – megérkezett Budapestre a Leapmotor.
A Skoda Enyaq RS Race több mint három mázsával könnyebb az alapokat adó normál Enyaq RS-nél.
Extravagáns lámpákkal, csökkentett légellenállással, nagyobb hatótávval és modernizált technikával támad a tágas utas- és csomagterű Tesla Model Y legfrissebb változata, melyet alapos tesztnek vetettünk alá.
Már csak autók kellenek hozzá, amelyek győzik ezt a tempót.
Köztük az új Spring, amelynek a fejlesztését felgyorsították.
Itt az évjáratok is mások, mint a hagyományos kocsiknál.
A bajor gyártó talált még néhány eddig szunnyadó kilométert villanyos szedánjai hajtásláncában.